Proletárok közt

proletár (lat) 1. A régi Rómában a nép legalsóbb osztálya, amelynek tagjait az állam csak ivadékaik, tehát népszaporodás, katonai anyag szempontjából értékelte; 2. teljesen vagyontalan, munkájából élő személy; 3. a szocialista zsargonban:munkás, ipari munkás -Idegen szavak és kifejezések szótára

Úgy gondoljuk, hogy Magyarországot ez a csoport, az agyatlan, lecsúszott zombik hordája uralja. Őket szolgálja ki a média, őket veszik hülyére a prolitikusok. Erről szól ez a blog.

RSS

Ezt ne feledd:

Friss topikok

  • queenga: mély egyetértés (2009.11.11. 12:57) Benkő pénzt keres
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Az "idő mondja meg",hogy érdemes volt-e "beletolni" a pénzt a gazdaságba Obamának....de lehet,hogy... (2009.10.24. 17:30) Obama, a semmittevő
  • APOSTOL - Szemben az árral.: Nagyon jó írás! :) (2009.09.03. 18:39) Kedvére lantolhat Benkő
  • Izabiza: Én bedőltem a pontgyűjtögetésnek. A debreceni Tescoban vásárolok néha. Nem hittem, hogy kigyűlnek ... (2009.08.30. 20:12) Proletár pontok
  • istván007: Szia megint! Ez a Benkős szöveg is nagyon ül. Változatlanul a mennyiséggel van a bibi, de a nyárra... (2009.06.20. 21:27) Mese a parkolódíjról

Linkblog

Az értékelés értékelése

Pitypalatty úrfi 2009.03.06. 23:42

 

A Fidesz-közeli valakik, akik az Indexnek nyilatkoztak, vagy elég alacsony szellemi színvonalat ütnek meg, vagy nagyon kínlódtak, hogy valami értelmeset mondjanak az orbáni metafora- és közmondásgyűjtemény 2009-es kiadásáról.

"Nekem nagyon tetszett, mást nem tudok mondani"

Vajon mit kellett volna mondania Orbán Viktornak ahhoz, hogy Mádl Ferenc ne legyen elragadtatva? Vajon az időskori elbutulás eredménye, hogy egy általános iskola negyedikes színvonalú értékelést képes adni a beszéről az az ember, aki a Magyar Köztársaság elnöke volt, vagy hivatali idejben is ilyen képességekkel rendelkezett? Nem mondom, a semmitmondó parasztvakításról nem könnyű dicsérő szavakat szólni.

Így marad az, hogy megdicsérik, amiért világos, és érthető volt. Igen, az iskolában ezért szoktak ötöst adni nyelvtanórán, de a miniszterelnökséghez azért nem elég. Ahhoz matek is kell, pláne válságban...

Kun Miklós történész is megijedhetett a kameráról, mert ezt sikerült összehoznia:

"A beszéd retorikailag azért fontos, mert felívelő tendenciát mutatott"

Tehát a felívelő tendencia miatt ez egy retorikailag (?? mármint mérföldkő a retorika történetében, vagy hogy kéne ezt értelmezni?) fontos szöveg. Ennek a mondatnak nagyjából annyi értelme van, mintha azt mondta volna: "kvákkvákkvákk"

"Majdnem hogyahogy tanítják, befejezés, tárgyalás, befejezés"

Tényleg, szinte ahogy tanítják. Az elejére mondjuk bevezetést szoktunk tenni az iskolában, de kicsire nem adunk. Más szemszögből, a populizmusnak ezt az ünnepét jobb lett volna a befejezéssel kezdeni, bár a csillogó szemű Viktor-rajongók (mint az öreg Mádl) egy életre szóló élményt veszítettek volna. Hiszen hol máshol lehetne ilyen mindenki számára érthető beszédet hallani egy ekkora államférfitől?

Címkék: kurvaország néphülyítés prolitika

· 1 trackback 101 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://proletarokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr41986539

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.03.07. 11:31:11

A Viki Viki Viki Viktóóóóóóóóór"Kísértet járja be Európát – a kommunizmus kísértete." Végre végre végre! Megszólalt a főnök. Rég beszélt a bácsi, nade most. Most szó sem volt Szorcsik Vikiről, meg Kolbászról, itt csak a nemzet sorsa volt a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beleszolok 2009.03.07. 10:26:09

Inkább a ferit adták volna, lehet, hogy még táncolt is volna.

sergei 2009.03.07. 10:26:17

Ezzel szemben Fletó megmenti az országot (amit ő vitt csődbe), azzal, hogy hülyeségeket beszél külföldön (is). (hint: 315 forint lett az euró rögtön)

netsrot 2009.03.07. 10:30:23

Ez a kis gonosz törpe csak azt hajtogatja, hogy a hatalom kell neki,(megoldása semmire nincs) de minden áron. 20 évet éltem Németországban, ott nincs ketté osztva az ország, ott nincs olyan hogy aki nincs velünk ...az nincs,..ott nincs olyan, hogy egy választást elvesztett kandidat újra jelöltesse magát. Csak ez a kis cigó szarházi ragaszkodik a hatalomért!

Loglift 2009.03.07. 10:36:06

netsrot!
Tévedsz, nem CSAK ez a kis gonosz törpe, hanem a hosszúorrú pinokkió is ugyanúgy ragaszkodik a hatalomhoz, a slepjükkel együtt.
Ne légy már ennyire vak és elfogult!

á.m 2009.03.07. 10:36:38

mondjuk ha az egykori köztársasági elnököt illeted kritikával (alázod), akkor a minimum az lenne hogy a következő szóból nem hagysz ki egy betűt sem.

mement 2009.03.07. 10:37:28

Az a durva hogy elfogja vinni ezt a valasztast, a magyar lakossag annyira ketsegbe van esve, hogy kurvara nem kivancsi a szamokra, es a valos helyzetre, nekik nagy szavak kellenek aminek a kuszoben eljenezhetnek es meghatodhatnak. Ez utan a het evnyi toketlenkedes, benazas, utan bevalasztjuk ezt a nagyot almodo majmot, vegkep lehuzhatjuk a redonyt...

En elkoltozom ebbol az orszagbol.

netsrot 2009.03.07. 10:38:17

@Loglift: Gyurcsány ha leköszön, vagy választást veszit, soha nem fog idegosztályra menni Ausztriába és kezeltetni magát, és újra és újra próbálkozni, hogy Ezüsthajót, Meg Orbányimázs központot és Millenárist csináljon ahol összelophatja magát.
Hülye cigó imádó vagy te is:)

Kieran Hayes 2009.03.07. 10:38:57

@netsrot: Akkor ballagjál szépen vissza Németországba, mert úgy látszik, hogy a 20 év kevés volt ahhoz, hogy észrevedd, hogy ott az Egon Krenz félék meg a többi Német Szocialista Egységpártos seggfej ellen komoly pereket indítottak, meg szépen leültették őket.

Itt meg nem. Itt kormányzati hatalmat kaptak. És ugyanazt csinálják 2002 óta, amit 1968 és 1989 között. Kibaszott nagy csődöt.

netsrot 2009.03.07. 10:41:01

@mement: Igazad van, akik az Orsos Orbánt választják azok nem mérlegelnek, hanem a " szajkózásból" választják a cigó Führert--és akkor baszik rá igazán az ország.
Rákosi óta ilyen személyi kultusz " csináló" fasz nem volt....még a Kádár korszakban sem.
Lesz itt " agyő" demokrácia:))

Loglift 2009.03.07. 10:43:00

netsrot: mi vagy te talán jós? de, hogy olvasni nem tudsz az biztos! én nem írtam, hogy imádnám O.V. vagy egyetértenék vele.
De azthiszem az egyértelműen látszik, hogy te honnan írsz! :)
Akinek nem tetszik Gy.F. az már egyből O.V. imádó? Szóval akkor hol is van olyan, hogy aki nincs velünk...?

tlac 2009.03.07. 10:43:33

"Történelmi beszéd volt"

netsrot 2009.03.07. 10:43:46

@A. A. Vandergrift: Te tudatlan, primitiv állat! Az az NDK.sok voltak---

Fosch marshall · http://proletarokkozt.blog.hu/ 2009.03.07. 10:44:14

@mement: Főleg akkor, ha ismét elkezdi kommunikálni, hogy nem a lakosságon kell leverni a problémákat.

Am kíváncsi vagyok a Qrcsány részéről a választási költségvetésre. Amennyiben tényleg akkora államférfi, mint aminek beállítja magát, akkor 1 lyukas garassal sem fogja növelni a kiadási oldalt.

Kieran Hayes 2009.03.07. 10:46:55

@netsrot: Na pontosan ezt mondom. Ott a kommunista diktatúra fenntartóit leültették, nem indultak az egyesített Németországban demokratikus választáson, nem lettek a Bundestagban képviselők.

Miben különbözik Horn Gyula pl Egon Krenztől?

Vagy Gyurcsány a NSZEP ifjúsági vezéreitől?

Van egy fiji közmondás: ne taníts disznót énekelni. Csak az idődet fecsérled, és a disznó is gyűlölni fog.

Fosch marshall · http://proletarokkozt.blog.hu/ 2009.03.07. 10:49:18

@netsrot: Ajánlom figyelemetekbe a következő festményt: Millenniumi Magyar Kormány a Korona évében.
lol
Egyébként Róth István alkotása. Csoda, hogy lemaradt O. fejéről a szentkorona.

netsrot 2009.03.07. 10:49:41

Ott nem osztják meg a pártok vezetői egyik se az országot!!!Egyébként tudnék mesélni ( belső Német biztonságisaktól) amikor Orsós Orbán kiment " a Schröderhez" graatulálni, hogy megnyerte a választást. Schröder 5 perccre fogadta ( mert előbb a bukott Kohlhoz ment ( a hülye), és utána 3 napig egy hotelben kártyáztak, hogy itthon azt higyje a Nép, hogy fontos tárgyaláson fogadta a Schröder. ( Bár Merkel sem sokkal több időt szánt a gonosz törpére később). Sőt a Sárközi is elmenekült 17 perc után ,amikor itt volt, pedig 25 percre volt tervezve a találkozás.
Busch meg nem is figadta, hiába munkálkodtak a csicskásai...szóval...a ksi populista tudatlant nem szeretik Európában, semmibe veszik, csak a fasiszta Bellusconi...ez vár ránk!---a demokrácia elvesztése mellett még!

netsrot 2009.03.07. 10:51:40

@A. A. Vandergrift: Te hülye a Gregor Gizi még a pártot is felfejlesztte és bejutatta a pralamentbe és több tartományban 1994-től koalicióban voltak....velem ne vitázz, mert személyes kapcsolatom volt, Hamburg mindkét polgármesterével.Sokat beszélgettünk..mindenről...

seaner 2009.03.07. 10:52:51

Itt is szeretném elmondani azt ami már máshol is elmondtam: gyűlölöm Orbánt, de az orsosozást, cígózást szintúgy.

netsrot 2009.03.07. 10:53:33

@A. A. Vandergrift: Nekem is van közmondásom: leszarlak, mert egy Sas nem kapkod legyek után!

netsrot 2009.03.07. 10:54:36

@seaner: én nem gyűlölöm a cigányokat, csak olyan cigányt aki még Miniszterelnök is akar lenni, hogy nagyobbat lophasson..:)

Bit Rot 2009.03.07. 10:56:38

@netsrot:
"én nem gyűlölöm a cigányokat, csak olyan cigányt aki még Miniszterelnök is akar lenni, hogy nagyobbat lophasson..:) "

Mekkora NÁCI vagy te, öregem!!!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.07. 10:57:07

akik itt pofáznak, hogy a zorbán így meg úgy, azok árulják már el, hogy a tetves gyf. mija lófxszt fog csinálni...???!!!
ugyanazt mint eddig??? DE KXRVA JÓ!!!

Bit Rot 2009.03.07. 10:57:16

@netsrot:
"Orsós Orbán..."

NÁCI!

netsrot 2009.03.07. 10:58:01

@Bit Rot: ne mondd...nyald a gonosz törpe seggét , és úgy " magyarkodj". Az az igazi Náci!

netsrot 2009.03.07. 10:58:55

Miért, nem Orsós az eredeti neve? ..és nem cigány?:))

vizipipa 2009.03.07. 11:00:23

netsrot
Mintha a Gréczy Zsoltot hallanám saját köreiben.

netsrot 2009.03.07. 11:01:30

@vizipipa: látom jó körökben mozogsz:)

Loglift 2009.03.07. 11:01:38

netsrot!
miért gondolod azt, hogy akinek nem tetszik Gy.F. az már O.V. imádó?
Számodra csak ez a két alternatíva létezik?
Ennyire beszűkültté tett 20 év németországi élet?

netsrot 2009.03.07. 11:04:06

@Loglift: Ezt nem mondtam! Látom nem tudsz a sorok közt olvasni:)

spawn666 2009.03.07. 11:04:34

Kár itt Gyurcsány-Orbán duót szidni. Ki kezdte el ezt az egészet 20 éve ???? eddig mit csináltak akik odafent voltak? mind csak lopott.Ezt a sz...t nem lehet helyre hozni senkinek jöhetne ide bárki miniszternek. Ja én vállalom egy hónapra ha kapok pár millka végkielégitést :-)))))

netsrot 2009.03.07. 11:05:02

Bár....Sajnos az országnak is csak ez a két alternativa létezik, a többi csak csicska maszat....

Kieran Hayes 2009.03.07. 11:05:23

@netsrot: Nos, Gysi sosem alakított kormányt Németországban, sosem volt kancellár, egyébként pártja éppen azért fejlődött fel mert ugyanazok az ex-ndk-s agyhalottak szavaznak rá mint itthon az mszp-re.

Egyébként úgy hallom, az utóbbi időben ugyanilyen szép fejlődést mutatott fel Németországban a neonáci Német Nemzeti Demokrata Párt is. Rájuk pedig az ex-ndk-s agyhalottak gyerekei szavaznak.

Szép.

Fosch marshall · http://proletarokkozt.blog.hu/ 2009.03.07. 11:07:30

@Loglift: Telesen igazad van. Csakhogy nemigen akad jelenleg valamire való politikus.
Én jelenleg Bokrost támogatnám, csak nem Ibolyka oldalán, aki egy kétszínű áspis kígyó.

Devil 2009.03.07. 11:08:35

A "rohadt nagy csodot" idejekoran tompitani lehetett volna reformokkal. Amiket a nep, az Istenadta nep nem nagyon nem akart bevenni (akkor), de semmlilyen formaban, legyen szarnyvonal, ne legyen vizitdij es most sem sajat magaban keresi a hibat (kellett nekem hitel?) hanem a vezetoiben, akiket egymas puffolese sajnos mindennel jobban erdekel.
Aki a szlovakokkal peldalozik vagy rajuk irigykedik: ok azert allnak jobban mert pont olyan reformokat vittek keresztul (az elozo kabinet nem a Fico) amiket nalunk megtorpedoztak Orbanek. Es egyebkent mar ok sem allnak olyan jol mert a populizmus naluk is gyozott es a reformok nagy reszet visszacsinaltak, hat majd ok is hamarosan lejtmenetbe kapcsolnak.

is 2009.03.07. 11:08:44

nekem két dátummal van összesen gondom:
- azt a hitelt 2001-től vettük fel lakástámogatásra és élményfürdőre, és dupla minimálbérre. ezek nálam jóléti kiadások.
- 2006 óta eszement tempóban csökkentjük a költségvetési hiányt, az idei egyenleg pozitív, tehát kevesebb hitelt veszünk fel, mint visszafizetünk, a válságos áthidaló hiteltől eltekintve, amit viszont majd kipörgetünk. és egyébként a FIDESZ megszavazta a 100 napos programot, és lenépszavaztatta a 14 milliárd megtakarítást, meg a tandíjból a továbbiakat, nem hagyja a regionális átalakítást és a pártfinanszírozást, 'ne merje a kormány a 13. havi nyugdíjakat csökkenteni' szól a FIDESZ hivatalos álláspontja.

szóval én ezt a nyolc évet (2001-2008) 4:4 arányban adom, nem pedig 8:0-ban.

az külön izgalmas, hogy a tavalyi népszavazást úgy állítja be, mintha a magánbiztosítókról lett volna, meg tőzsdérevitelről beszél, nem pedig az állami kiadások megtakarításáról, amit nemcsak összegében, de az emberek hozzáállásában is ő gáncsolt el. még egy évig, és a válságig tartott, hogy az emberek rájöjjenek, hogy (kis képzavarral) az állam zsebe nem feneketlen kút, amibe nyúlkálok, meg amiben terem a pénz magától. ha nincs a tavalyi alkotmányos népítélet, már két évvel előbbre lennénk (2007 tavasz - 2009 tavasz).

Loglift 2009.03.07. 11:08:45

netsrot! Miért írod, hogy nem mondat? Olvasd vissza a saját írásaidat egy kicsit!
Vagy ez mit jelent szerinted:
"Hülye cigó imádó vagy te is:)"

Legalább azt vállald amit leírsz! Látom igazi jellem vagy! Ezt viszont nem hiszem hogy a 20 év németországi életed alatt sikerült elérned!

Kb. azon a szinten mozogsz, hogy eltudod dönteni, hogy neked a narancs izű és az alma ízű szar közöl az almaízű izlik jobban!

GRATULÁLOK!

netsrot 2009.03.07. 11:09:47

@A. A. Vandergrift: Mondom, lövésed sincs semmiről..sőt össze nem hasonlítható a német egyesülés a Magyarországi rabló fapados, kizsákmányoló, ( politika csak megosztásról szóló), kapitalizmussal....ezért nem vagy vitaképes

netsrot 2009.03.07. 11:11:13

@Loglift: ez csak kérdés volt te logikátlan!....egy feltételezés..nem gondoltam, hogy esetleg fasiszta jobbik vagy:) Bocs

is 2009.03.07. 11:12:03

még az 1984 is bevillan: 8 évig Bush-hoz járt Orbán, konzervatív intézetek kitüntetéseiért járt az USA-ba, most meg az egész FIDESZ át lett állítva Obamara, történelemkönyvek pedig átírásra kerültek, sose szerettük a repiket, á dehogy, mindig is nagy demokrata fanek voltunk.

netsrot 2009.03.07. 11:12:47

( a KDNP csicska pártra nem is gondoltam..Ibolykásra sem:) Igaz a kérdőjel lemearadt...ezért jöttél zavarba:)))

seaner 2009.03.07. 11:13:35

@A. A. Vandergrift: A Balpárt nyugaton is egyre népszerűbb. Ezt mivel magyarázod?

netsrot 2009.03.07. 11:14:08

@is: ..jah a kitüntetés kikényszerítése is akkor az volt hátha fogadja Busch, de nem fogadta:))))

Loglift 2009.03.07. 11:17:59

netsrot! Hát ez kb. olyan gyenge kis magyarázat volt, mint a lepkefing.
De azért csak magyarázkodj, más úgyse nagyon megy.
Én se gondoltam, hogy esetleg egy véresszájú, munkanélküli, panelproli kommunista párti vagy! :)Bocs

kamasuka 2009.03.07. 11:20:04

A rasszista kimaradt ...

puszgyusz 2009.03.07. 11:20:16

Istenem, miért nem értitek meg végre, hogy választani nem két rossz (Fidesz/Maszop/között kell? Miért kell ez a végletes és ostoba sarkítás? Figyeljétek meg, ez a balfasz magyar nép 80-20%os arányban Fidesz kontra MSZP képviselőket fog választani az EU választosokon, miközben ott vannak az olyan még nem korrupt, értelmes programokat felmutató pártok/szervezetek, mint a Védegylet, Humanista Párt és legfőképp a Lehet Más a Politika képződmény. Csak bennük lehet bízni, a régieket meg ki kell szavazni a hatalomból. (A Jobbikot meg nem szabad beszavazni...)

netsrot 2009.03.07. 11:21:26

@Loglift: Fazsfej! Nem magyarázat volt, hanem válasz.(Nagy különbség) Fogalmazási és értelmezési nehézségeid vannak? Fordulj, a papiiról olvasó Dakota döglött lóhoz!

kamasuka 2009.03.07. 11:21:27

"Lehet Más a Politika"

Persze, persze! Az SZDSZ más köntösben.

netsrot 2009.03.07. 11:22:50

de előbb most megyek WC-re és kiteszem a Fideszt, ugyanis szarnom kell!

Kieran Hayes 2009.03.07. 11:24:05

@netsrot: Komolyan nem tudom eldönteni, hogy most komolyan gondolod, amiket írsz, vagy provokálsz.

Azt írtam amit Te. Németország több okból sem hasonlítható Magyarországhoz.Az egyesítés sem. Ugyanis ott 45 év kommunista diktatúra után volt számonkérés itt meg nem.

Biztosan kevésbé értek a német helyzethez mint Te, hiszen Te 20 évet éltél ott. De azt nem mondanám, hogy lövésem sincs hozzá. 3 napja jöttem haza Németországból, és én sem nyaralni voltam ott.

Egyébként Te most kire haragszol? A rablókapitalistákra? Magyarország legvagyonosabb emberei - Kapolyi et. például - ott ülnek az mszp padsoraiban. Ki intézte a spontán privatizációs szabadrablást? Németh Miklós mszmp kormánya. Antall kormánya alatt ki intézte a privatizációt? Szilvásy György akkori államtitkár.

Ezek nem a Fidesz emberei.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.03.07. 11:24:24

@puszgyusz: Talán azért, mert ezeknek a szervezeteknek nincs több százmilliós vagyonuk, amit néphülyítésre költhetnének.

Másrészt pedig hatalomra jutva nem vagyok meggyőződve róla, hogy különbek lennének. Persze egy próbát megérne.

Loglift 2009.03.07. 11:29:24

nestrot!
Ez most még gyengébb lett!
Azt hiszem , hogy a lepkefingot sérteném meg vele, ha ezt a magyarázkodást hozzá mérném.
Próbálkozz még egyszer, hátha jobban sikerül!
Bár szerintem jobban tennéd ha hallgatnál, ennél már nem kellene jobban lejáratni magad!

ladislaus 2009.03.07. 11:30:49

mennyire egyszerűek itt sokan. Orsos Orbán ezt valaki támassza alá. De ha roma származású is lenne. Miért is baj ez? Ki az aki annyira eu párti? Leginkább a balosok, a liberálsok. Ők mit mondanak. Ne legyen megkülönböztetve faj, származás, bőrszín.... stb. Akkor magatokat hova sorolod??? De ez csak egy kérdés amire leginkább magadnak adj választ.
Másik meg igenis fáj mindegyik ballib-nek hogy cseszettül igazat mondott. Nem tudnak semmi előrelépést felmutatni ezek 7 év alatt. Mindenki azt mondja 4 év olykor nem elég. Valoban, de 7 éva sem? Ja de igen elég a rombolásra. Jön itt a sok okos elemző OTPből, meg Allianzbol, de az hogy esetleg valoban a nagy bankokban külföldön mi a megitélése az állami adóságunk emelkedésének azt nem hangoztatja senkit. Forintrol nem is beszélve.
Szoval el lehet gondolkodni hogy mi kell Neked. Az hogy hiteleket vegyen fel a kormány vagy az hogy probáljuk rendbetenni az országot. Ezt nem OV fogja megtenni egyedül. Ehhez kellesz Te is. Igen Te aki azt szajkozod hogy szar ez, cigány ez, majdom Orban, meg sorolhatnam. De persze ha analfebéta vagy és képtelen vagy tenni a hazádért egy fikarsznyit is akkor lehet menni máshova. Tényleg.
Jah és akinek nem inge...

Steppenwolf 2009.03.07. 11:33:48

@is: "azt a hitelt 2001-től vettük fel lakástámogatásra és élményfürdőre, és dupla minimálbérre. ezek nálam jóléti kiadások."

Ez mondjuk érdekes, mert '98-'02 volt az egyetlen intervallum az elmúlt jó pár évtized alatt, amikor nem növekedett, hanem csökkent a hitelállományunk. Ezt nem azért írtam, mert "cigányimádó náci kommunista" lennék, amit szerintem ettől függetlenül azonnal megkapok netsrot ügyeletes provokátorunktól, hanem mert ezek száraz tények.

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 11:36:44

Ne legyetek már ennyire töketlenek. Mégis mit foglalkoztok ezzel a nestrot-al? Ha kicsit is tudnátok használnia a google-t, akkor látnátok, hogy pár napja még ezt irogatta a velvet.hu-n:

"2009.03.04 13:29:05 netsrot
Csinálhat amit akar ez a zsidó család! A kampós orr az kampósorr,.. a metélt farkáról nem is beszélve.....diva???? na menjen a picsába.... és nagyon megutálták őket a Lindával együtt. A Himnusz óta főleg. Mi a faszt keresnek itt Magyarországon?"

Ckak unatkozik szegény hülye és kétnaponta mást írogat. Nézzetek már utána a dolgoknak mielött vitázni kezdtek valakivel..

mrs. white 2009.03.07. 11:38:41

Másnak is feltünt, hogy a mindig korrekt baloldali szavazó cigányozza le a szélsőjobboldali fasiszta Orbán Viktort. akkor most ki a fasiszta és ki az antiszemita? Másnak is feltünt hogy amindig korrek baloldali választó hülyézi le gazdasági analfabátázza a hozzánemértő Orbánt, miközben a gazdasági mutatói sokkal jobbak voltak mint az elmúlt hét évebenszinte bármikor. tudom fletóék sokkal nehezebb helyzetben vannak hiosz egy lepusztított országot vettek át, de ők rendbe rakták. Köszi látjuk. Orbánnak nem volt nehéz dolga. Csak hirtelen kezelni kellett egy szomszéd országban zajló háborút, Orosz tözsde összeomlását, Dotcom lufi kipukkadását, wtc torony felrobbantása utáni helyzetet, hogy csak a külső dolgokkal foglalkozzam. ehez képest miközben németország amitől leginkább függünk 0.5 % gdp .-vel tipeget mi meg 2%-al . Tényleg szarul csinálta. Még szerencs hogy, Jött Megyó és hű tanitványa Fletó és a világgazdaság aranykorát kihasználva jól rendbe rakták az országot, végrehajtottak 36 reformot egyik sikeresebb mint amásik. Én ha választhatnék akkor a programtalan nem reformáló fasiszta cigány szélsőséges stb orbán kormány alatt élnék. lehet hogy az én bajom vagy csak múlt szépíti meg de mintha nem lett volna akkor államcsőd. balosok meg vegyék be az elgurul gyógyszert talán segít.

seaner 2009.03.07. 11:39:05

@A. A. Vandergrift: Mit kellett volna számonkérni? Azt, hogy 40 évig úgy éltek az emberek, hogy tudták, napról napra egy kicsit jobb lesz, és úgy is lett.

A magyar államszocialista rendszert össze se lehet hasonlítani az NDK-val. Ráadásul Németo.-ban sem ért senkit se retorzió pusztán azért mert vezető volt a régi rendszerben. Csak néhány STASI-s csókát ültettek le.

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 11:43:51

@seaner:
Mondjuk azt, hogy még az ükunokád is fizetni fogja azokat a kölcsönöket, amiket azért vettek fel, hogy az inkompetens kormányzásuk miatt ne hajon éhen a nép. Mondjuk azt, hogy a 70-es években összevertek többszáz egyetemistát, mert ki mertek menni március 15-én az utcára kokárdában, majd kirugták őket magyarázat nélkül az egyetemről. Mondjuk a forradalom utáni megtorlásokat És még lehetni folytatni...

Brix 2009.03.07. 11:47:15

Orban Viktor sokkal okosabb mint a baloldalon gondoljak. Neki eleg volt most " semmit mondani" biztatni, osszefogasra buzditani. A valodi programot- mert ilyen is van- azt csak a valasztasok utan fogja ismertetni. Nagyon jol tudja, az ido neki dolgozik. A jelenlegi kormany keptelen megbirkozni a feladataval de nem azert mert Mszp, hanem azert mert alkalmatlan a feladatara. A gazdasagi helyzet olyan rossz hogy ebbol kiut nincs, eljott az ido amikor szocialis katasztrofa fenyeget. A baloldal fokozatosan elverzik ebben a helyzetben es egyenes uton van egy sulyos valasztasi vereseg fele.

Vanek főfoglár úr. 2009.03.07. 11:49:30

@Steppenwolf:
Mivel a lakástámogatás felfutása az első nagy bukta után volt, nem kétséges.
A száraz tények . Ha-ha :)
Most mindenki az államadóssággal operál jobbról mert az milyen fasza lesújtó adat.
A f@szt az ! Az eu-s átlag 67 egész valamennyi %, úgyhogy a magyar 71-72 nem lehet annyira kilógó.
Viszont, ha már száraz tények.
Kérnék három adatot 2001-ből és 2008-ból
Hiány
Infláció
1 főre jutó GDP.
Lássuk van-e kurázsi, mindenféle katyvasz de ... nélkül a száraz tényeket leírni.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.03.07. 11:49:48

@Brix: Senki nem mondta, hogy Orbán Viktor buta, csak éppen aljas módon manipulálja a társadalom ilyesmire fogékony rétegeit (prolik)

Persze minden politikus ezt csinálja, de válság közepette talán nem kéne a legnagyobb ordas faszságokat tömni a jónép fejébe, még a győzelemért sem. (mert az pedig úgyis megvan már)

RustySpoon (törölt) 2009.03.07. 11:50:59

Nem értem, hogy mirét konkrét számokat várnak OV-től.. Hogyan?? Veres Jani sem tud konkrétat mondani, pedig ő még ismeri is (remélem) a mostani helyzetet.. A post egyébként szánalmas..

Az OV cigányozás jó jel.. akkor szokott előjönni, mikor Viktornak igaza van és a baloldal nem tud belekötni másba.

mrs. white 2009.03.07. 11:53:11

nestronak szeretettel Tényleg nem Orsosnak hívják és tényleg nem Cigány ezt pont az ilyen szellemi törpéknek találták ki mint te vagy ahol a legalapvetőbb szintekkel tudnak elérni protest szavazatot. Megnyugodhatsz nem csak nálad sikerült vanak hülyék rajtad kívül is. El kéne már jutni oda nem az számít hogy valaki mit mond hanem hogy mit csinál mert olyan politikust nem fogsz hallani hogy most mindenkit jól megszopatok, hanem mindenki csak a szépet jót mondja amire a válaszók nagy többsége kiváncsi vagy hallani szeret. A másik alapvető tétel ami jó a választónak az rossz az államnak, de mivel az állam a választók összesége ezt valahogy szinkronba kell hozni, ami hosszútávon jó az egyénnek. Na ez az ami a szociknak eddig még soha a büdös életbe nem sikerült és nem csak Fletónak de előtte Kádárnak se.

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 11:54:58

@Pitypalatty úrfi:
A legnagyobb ostoba faszságokat a reformszövetség, maszop-szadesz és társult patkányai mondják. Remek kis csomagokat állítotak össze azok, akiknek köszönhetően itt tart az ország. De az egyiknek sem jutott eszébe, hogy esetleg valamelyik off-shore cégét hazahozza, hadd lássa a plebs, hogy ő is tesz az országért. Nem, ha már elérte némi megvesztegetéssel, hogy olyan törvények szülessenek, amivel ki tudja vinni a pénzét, nehogy már visszahozza. Az már csak hab a tortán, hogy a drága üzletemberek cégében nagyítóval sem találni olyat ,aki tényleges kézhez kapott fizetése szerint lenne bejelentve, de a megszorítócsomag gyártás az megy nekik...

proton1701 2009.03.07. 11:56:22

Komolyan ennyi hülye komcsi van ebben az országban? Nem kell szeretni az Orbánt én sem teszem mert populista de szétlopták és szétbaszták az országot!!! Mi kell még , hogy mindenki észrevegye és ne a másik oldalt fikázza hanem végre a számokkal foglalkoznánk. Mert abból élünk és nem a vakerből.A jóember csak elmondta az igazat , ennyi.Még ha a stílus nem is tetszik de igaza van. 350-400 Ft-os eurónál majd újra megkérdeznék mindenkit , hogy hogy van a lakástörlesztése.Tudjátok vannak emberek akik ma is a szarkupac tetején élnek Ukrajnában de ott lóg a falon a Sztálin elvtárs képe.Szeretném azt hinni , hogy itthon senki nem tartozik ebbe a színvonalba.Fúj Orbán meg Fúj Gyurcsány.....csak ezt ne....Nem ők a főtolvajok hanem akiket nem látunk.Bankvezérek , tőzsdések , multitulajdonosok . stb

andrush 2009.03.07. 12:00:20

Pattanjunk már le a lényegtelen dolgokról. Szar helyzet van, a kormány, aki nagy részben tehet erről, most töketlenkedik.

Viktor, mit csinálnál?

Na erről nem volt szó, bármit is magyaráznak bele.

mrs. white 2009.03.07. 12:05:19

Ahoz hogy amultik igy szét tudják lopni az országot ahoz kellet az Mdf amit a szoci háttéremberek szépen megvezettek Mint például aki akkor is ortt volt pedig ha jól tudom most Fletó kedvenc embere és nem Mdf-es. Kellett a Horn kormány aki pl azért adta el az erőmüveket garantált 8% haszonkulcs profit lehetőségével mert majd erőmúűvet építenek. nos balsok hol az erőmű? Viszont az évi kb 20 milliárd azért csak ki megy az országból, csak érzékeltetésül vizitdjnál 10 milliárdon ment a szarakodás. Ha már nem építettek erőművet akkor miért is kellett a profitot átadni? Nem csak az adóság a gond hanem nincs belső müködő ipar a mezőgazdaságot teljesen galyra vágták. Ezen kellen elgondolkodni nem hogy ki mit beszél. szerencsétlen post író is megrekedt ezen a szinten.

ladislaus 2009.03.07. 12:06:21

@mrs. white: Teljes mértékben igazad van!
@andrush: Viktor meg miért adna bármi ötletet is a kormánynak ha ugy is lesöprik? Ahogy Merkel tette ezzel a dilettánssal.

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 12:06:45

@andrush:
Viktor nem önálló entitás, hanem a FIDESZ tagja. Hogy ők mit csináltak 2008-ban?
"A benyújtott képviselői és bizottsági módosító és kapcsolódó módosító javaslatok száma
2008.01.01 – 2008.12.31.
Fidesz 1014 27.4%
KDNP 126 3.4%
Ellenzéki közösen 321 8.7%"
forrás: www.parlament.hu
Ezt csinálta. Ilyen a demokrácia. Nem válságtanácskozásra kell menni kúrcsánnyal, hanem nekik törvényeket kell beadni, az ellenzéknek meg módosítást. Nem az orbánt kell basztatni, hogy semmi értelmes javaslata nincs. Ismertek a modosító indítványok. Meg kell nézni őket és ott a FIDESZ véleménye. A maszopnak is elég lenne elolvasni őket, nem ország világ elött sírni, hogy a gonosz orbánék nem akarnask részt venni a haza megmentésében..

mrs. white 2009.03.07. 12:07:41

Pardon nem 20 tavaly csak az egyik erőmű nyeresége volt 54 milliárd. Ha összes ittmaradt volna az fedezné a mostani 750 milliárd hiány jó részét. erről beszélnek amikor nemzeti kézben kellett volna tartani a dolgokat.

andrush 2009.03.07. 12:07:50

Miért van az, hogy ebben az országban 98 óta arról folyik a vita, hogy ki mit hogyan csinálna jobban?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.07. 12:09:08

Persze az Indexen egy szar rögtön címlap. Vazzeg Feri beszédeire szerinted ugyanúgy nem a véresszájú hívők mennek el? Atyavilág...

Mindegy, OV tehet mindenről, hiszen ő náci cigány ugye, mint tudjuk, Feri faszagyerek, mindent jól tud! válságkezel, idegráng, dübörög a puma, jobbak vagyunk a Briteknél stb.

Jah, a disszidens megmondóktól meg hányni tudnék. Majd akik itt maradtak és itthon élnek, dolgoznak, eldöntik. Te meg maradj szépen kint és ott szavazz meg oszd azt észt. Feltételezem 3 mondat után küldene el egy született német a picsába, hogy milyen alapon pofázol bele a kinti dolgokba...

andrush 2009.03.07. 12:11:14

Én egy ilyen régivonalas hülyegyerek vagyok, aki szereti tudni, hogy az aki az ő támogatását kéri, mit is hogyan csinálna.

Azt azért meg remélem senki nem gondolja komolyan, hogy a Fideszben Orbánon kívül bárki is jogosult döntéseket hozni...

mrs. white 2009.03.07. 12:14:34

Nem bírok leszakadni az erőmű témáról de nem tudom észrevenni hogy áramot minden háztartásban használnak tehát kvázi monopol helyzetben vagy értékesítéskor, garantált a profit, de ugyanez a helyzet a gázzal és sok minden mással. Ilyen isten barma nép csak egy volt aki ezt mind eladta. Mert ezt még az őskommunista ruszkik is saját kézben tartották de nyugaton szinte minden ország

a nagy levin 2009.03.07. 12:18:23

itt az ideje szetnezni mashol is:
lehetmas.hu

ladislaus 2009.03.07. 12:26:12

lehetmas csak egy valamit lát. az egész ország költségvetését egy fazéknak és ők is akarnak egy kanállal. Ez az ő programjuk. Mert csak igy látják a helyzetet.

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 12:28:08

@andrush:
A válasz továbbra is érvényes. Senki nem tiltja meg neked, hogy végignézd, akár az összes kb. 1500 módosító indítványt, amit a fidesz beadott. Ha szerinted az Orbán az egyetlen döntéshozó, akkor is ott a válasz...

Rá Dios 2009.03.07. 12:41:10

Orbánban benne rejlik (rejlik?) egy diktátor, bennünk, magyarokban (!) a sunyi alattvaló. Lelkesedünk, csak ne legyünk felelősek, lopunk, de elvárjuk a magunkét.

TÉNYLEG senkinek sem tűnik fel, hogy miközben látszik Gyurcsány kapkodása (nem támogatják, csak gáncsolják, nem az ellenzék, de a sajátjai is), Orbán, aki lassan természetfölötti lénynek láttatja magát SEMMIT sem mond, azon kívül, hogy kivonatolja amit már hallottunk Gömböstől(tőle a Győri programban megvalósítható rendszerbe szedve), Mussolinitől(neki ott volt a régi Róma valódi emléke) vagy újabban Chaveztől (akinek olaja van)?
Ha felpróbálsz egy nadrágot és az szűk, azt modnod az eladónak, adjon bővebbet, vagy azt, hogy hozzon végre bármit(kalapot, esernyőt, csíkos trikót, medvebőrt), csak valami más legyen?

ladislaus 2009.03.07. 12:41:41

cikkiro meg örülne ha annyi esze lenne mint Kun Miklósnak. Nyelvbotlás emberi tulajdonság de sügér! Fikázni azt tud az index oldalán mindenki. Miért is olvasom még ezt a szar oldalt... nem is tudom...

Rá Dios 2009.03.07. 12:48:36

andrushnak van igaza, amikor ezt kérdi: "Miért van az, hogy ebben az országban 98 óta arról folyik a vita, hogy ki mit hogyan csinálna jobban? "

Mert a sajátunkat addig sem kell végezni, amíg a más dolgát kritizáljuk, azért....

seaner 2009.03.07. 12:50:24

@Muad\\\'Dib:

1.) Kölcsönfelvétel. Ez már rég lejárt lemez. A mostani közgazdasági problémáinknak ehhez már semmi köze. A kölcsönfelvétel meg a rossz gazdasági döntés különben sem büntetőjogi kategória.

2.) Összevert egyetemisták százai?! Nagy kamu az egész. Az viszont nem, hogy akkoriban aki kijött az egyetemről az simán talált magának állást, nem úgy mint ma.

3.) Az ún. forradalom utáni megtorlások felülvizsgálatára adottak (voltak) a jogi eszközök. Itt nyilt kapukat döngetsz. Persze, Te gondolom az unokáikon állnál bosszút, de hálistennek a világ (egyenlőre még) nem így működik.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.03.07. 12:50:49

Hát látod, ezt én sem tudom :)
Egyébként ha odafigyeltél, a post arról szólt, hogy mennyire kínlódott mindenki, mikor dicsérnie kellett a beszédet. Nyilván ez nem véletlen.

Mivel nem ismerem Kun Miklóst, fogalmam sincs, melyikünknek van több esze. A tudása neki nagyobb, az biztos. Mégsem tudott erről a szarról semmi értelmeset mondani, ezét lehetett zavarban.

Mádl viszont tényleg butának tűnt.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.07. 12:52:14

Nézzétek csak mit írtak itt fentebb? :)

lehetmas.hu

Megnézni és gondolkodni. Nem vitatkozni, szájat tépni. Tenni nem várni a csodát.
Azokkal, akikről itt vitatkoztok azokkal semmire nem mentek. Ők már megpróbálták, sajnos nem ment nekik. Hagyjátok őket menni.
(De jól jegyezzétek meg őket)

Persze itt a Demagógrata pártunió is :)
ludasmatyionline.blogspot.com/2009/03/ha-ha-ha-1990.html

seaner 2009.03.07. 12:54:52

@ladislaus: A cikkíró inkább annak örülhet, hogy nem olyan hajlékony a gerince, mint annak a senkiházi, gagyi bulvártörénésznek.

Káposztakukac 2009.03.07. 12:59:35

nagyon vártam orbán beszédét, bár őszintén bevallom, valahogy nem számítottam arra, hogy konkrét megoldásokat is felmutat. ezt az elmúlt 7 évben sem sikerült neki. na de amit ő összehordott majdnem 1 óra alatt, na, az tényleg kritikán aluli. egy nagy nulla. ennek az embernek TÉNYLEG halvány büdös fingja sincs, hogy mit kellene csinálni. nem is csoda, hogy mostanság nem annyira forszírozza ezt a minél hamarabbi választást. egész egyszerűen nem tudna mit kezdeni a hatalommal.

Káposztakukac 2009.03.07. 13:01:25

bár azt azért örömmel fogadtam, hogy mintha kezdené feladni ezt a primitív verbális agresszióját.

kamasuka 2009.03.07. 13:01:53

Pitypalatty úrfi!

A manipulál, max. a szocikra igaz, ne írjál hülyeségeket. Ha manipulálna Orbán, 12 éve ő lenne a PM. Úgy nyertek a szocik 2002-ben és 2006-ban választást, hogy utána csak POFÁZTAK ÉS SEMMIT SEM CSINÁLTAK, MAX. KILOPTÁK HAVERI CÉGEKHEZ AZ ORSZÁG BEVÉTELEIT! Ennyi.

Nagy Levin!
Ez a lehetmás az ugyanaz a brancs, ahová az egész SZDSZ megpróbálja majd átmenteni magát a 2010-es elbukott választások után. Milyen érdekes! Mindig csak a választások előtt jönnek elő ezek a pártocskák a föld alól. Soha semmi "lehet más baloldali politika" c. csoportosulás vagy egy "lehet más liberális politika, mint az SZDSZ-é" csoport, meg ilyenek. Mindig jobbról és középről akarnak elvenni szavazatokat, a világért sem balról és libsi oldalról. Mintha ami ott lenne, az tökéletes lenne, zéró egyéb alternatívával. Ezek semmi más képződmények, mint ami a Centrum meg az éppen aktuális párt (MDF) volt 2002 óta. Aki beszopja, hajrá, aztán majd lehet meghasonulni, meg "jaj, de hülye voltam, hogy rájuk szavaztam"-ozni ...

andrush 2009.03.07. 12:11:14
"Én egy ilyen régivonalas hülyegyerek vagyok, aki szereti tudni, hogy az aki az ő támogatását kéri, mit is hogyan csinálna."

EU parlamenti választások jönnek, nem magyar országgyűlési. Hivatalosan csak az SZDSZ kezdte el a kampányt, más még nem. Ezen semmi extra nem dől majd el, max az, hogy kik lesznek azok a szerencsések, akik EU-s fizetésekért nem csinálnak majd nagy semmit. Ez arra jó, hogy pár ökör minden oldalról egy időre eltűnjön a magyar politikából, hogy mire visszajön, már esélye se legyen újból bekapcsolódnia. Ez jó. Ők az un. "kis extra kiadási tétel"-ek.
Egyelőre szó sincs arról, hogy új magyarországi parlamenti választások jönnének, ahol majd számítana egy-egy program. (A szociknak volt, nem tudom ez jót tett-e bárkinek is ...) Esély sincs választásokra, mert a parlamentben pár hülye azt hiszi, hogy egy év múlva esélyesebb lesz neki bejutni, mint most, ill. ragaszkodnak a fizetésükhöz - legalább még 2010-ig -, mert "ez jár nekünk". Majd ha arról lesz szó, hogy "új magyarországi országgyűlési választások" - legkorábban nagyon úgy néz ki, hogy 2010-ben - na akkor lesz egy akkori adott helyzetre (államcsőd, katasztrófa, miegymás) aktuális "konkrét" programja a Fidesznek is, addig meg van, amit a fidesz.hu-n megtalálsz, ami neked ezek szerint nem elég "konkrét". Megkérdezném, minek egy 2009-es helyzetben, amikor esély sincs új választásokra egy ELLENZÉKI párttól "baszottul konkrét, hogy tudjam kire szavazzak"-program - számodra ezek szerint tételesen milliárdokra lebontva, szájbarágva, mint pl.: "hogyha megalakul a kormány, Józsi bácsi, a sofőr elviszi Varga pénzügymininiszter urat a pénzügyminisztériumba, ahol Varga úr leül, és bekapcsolja a számítógépét ...", stb. - program, ha azt legközelebb 2010-ben lehet majd elsütni, ami egy tök más helyzet lesz, mint most 2009-ben, és jelenleg egy "kormányközeli" Veres sem képes ilyet kreálni két napnál hosszabb távra tervezve, sőt a költségvetés tételei is naponta változnak?
Amikor választások lesznek, ez a helyzet a már fentebb is említett államcsőd, katasztrófa, miegymás kategóriába esik akkor nyilván lesz olyan kevésbé részletes program is, amit az "egyszeri" liberobolsevik szavazó is megért(het), ha akar. Persz, ha már most sem akar, akkor ez csak egy újabb kifogás a múlt korábbi egy (vagy több) hülye döntéseiért (eleinte mindig SZDSZ, majd MSZP szavazat, nehogy Orbán jöjjön, aztán az öt szavazás után meghasonulás, hogy "miért szavaztam rájuk, én állat", de persze köcsög a zorbán, mert, mert, csak, mert cigány, patásördög, stb., de azért most mégiscsak behúznám az X-et a patásördög pártjára, mert talán lenne munkám, kapna hitelt a cégem, nem vinné el minden bevételem az euro alapú hitelem, stb. a balfasz MSZP kormány miatt ...).

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 13:06:29

@seaner:
"Összevert egyetemisták százai?! Nagy kamu az egész. Az viszont nem, hogy akkoriban aki kijött az egyetemről az simán talált magának állást, nem úgy mint ma."

A butasággal sajnos nem lehet mit csinálni. Most írhatnám, hog csak édesanyámnak a fél évfolyamát kiszorták, írhatnék neveket, cikkeket, de az elvakult ostobaság ellen tehetetlen vagyok. A vitát itt veled lezártam, olyannal nem érdemes vitatkozni, aki ,ha olyan tényekkel találkozik, ami nem tetszik neki, hazugságot kiált.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.03.07. 13:07:10

@Káposztakukac: Igen, ez nekem is feltűnt. Ennyi az összes pozitívum, ami a tegnapi beszédről elmondható.

Rá Dios 2009.03.07. 13:07:58

Kamasuka: Tényleg ennyi volna a választás, hogy "talán..."? Hiszel, nem mérlegelsz? Aláveted magad valami ismeretlennek, vagy elfogadsz egy valódi, vagy hazug, de ismert, ismertnek vélt programot? Az első esetben gyenge vagy, a második vagy bejön, vagy küzdhetsz utána ellene. Vagy mindegy?
Mert ha igen, akkor tényleg minek.

Muad\\\'Dib 2009.03.07. 13:10:13

@seaner:
Egyébként egy munkáspárt tagtól/szimpatizánstól nem is várnék többet, kár volt veled szóba állnom. Olyan, mintha egy nácival akarnám megtárgyalni hitler hibáit kedves Balázs.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.03.07. 13:33:57

Ki az aki ezt a fikapostot összehozta?

autósmotoros 2009.03.07. 14:12:20

Nagyon ritkán szólok hozzá cikkekhez itt az Indexen, de most kivételes megteszem.

Elképesztőnek tartom, hogy ma, Magyarországon van olyan ember, aki bármilyen alkalmasságot is a kormányzásra a bőrszín alapján ítél meg. Nekem teljesen mindegy, hogy az adott politikus cigány, zsidó, fekete vagy fehér, ha magyarnak tartja magát, magyarként viselkedik, és ráadásul képes is kihúzni az országot a szarból.

Azt sem igazán értem, hogy miért kell folyamatosan azt szajkózni, hogy mit gondoltok, Orbán alatt majd jobb lesz? Nem tudom, hogy jobb lesz-e, de abban biztos vagyok, hogy a mostaninál rosszabb nem lehet. Már kaptak egyszer négy évet. Akkor a Horn-kormány, és a Bokros-csomag eredményeit kihasználva tovább tudták vinni az országot a jó úton. Még emlékszem, akkoriban nem kellett attól félni, hogy a szomszédom feljelent, mert új autóm van, és ki tudja, hátha adót csaltam, és majd kap jutalékot a feljelentésem miatt. Az emberek optimisták voltak, optimistán néztünk a jövőbe, és azt mondtuk, hú de messze van az a 2008, amikor jön az Euro, de jó lenne, ha már ott tartanánk.

Most ott tartunk, sőt, túl is léptünk rajta. Van Eurónk? Nincs, sőt lassan országunk sem lesz! Ezek után ki az a szemellenzős, aki még mindig jobban fél a patásnak mondott Orbántól, mint Fletótól, akinek a kampányát is filmből lopták, lásd a táncolok az irodában.

A beszédről pedig annyit, hogy nem is értem mit vártatok tőle. Azt gondolta bárki is, hogy tényeket fog mondani? Azt meséli majd el, hogy mennyi közszolgát fog kirúgni, mennyi képviselői hely fog eltűnni az önkormányzatokban, mennyi nyugdíjasnak kell kicsit kevesebb pénzből élni, mennyi segélyesnek kell mostantól majd dolgozni? Ezt vártátok? Hát akkor hiába vártatok, mert ezt egyetlen politikustól sem kapjátok meg. Még Fletótóol sem, akinek pedig az lenne a dolga, hogy megmondja, mivel ők kormányozzák a nagy közös ladikot.

Orbán, és a kormánya majd megmondja amit meg kell mondania a választások után, ha hatalomra segíti őket az ország, amit most már nem kétlek. A választások előtt pedig garantáltan több igazságot fogunk tőlük hallani, mint az MSZP-től bármikor is hallottunk, mert nekik a kampányban egy igaz szavuk sem volt, azóta sincs, Fletónak meg tán sosem volt. Érdemes megnézni a 20 évvel ezelőtti interjúit. Nevetséges ember, aki 20 éve felvette magára a reform köpönyeget, a madzagot rácsomozta a nyakára, és azóta sem tudja kicsomózni. Vágni kéne, de az ollótól vagy fél, vagy a madzagot sajnálja, de az már tuti, hogy amíg él ő lesz a reformok letéteményese, az örök megmondó. Ahogy ő maga mondta, a reformer nem félreáll, a reformer szembenéz. Kérem, akkor most is nézzen szembe végre a tényekkel, és húzzon el a redvába az országból is, mielőtt valaki felnégyeli, és kitűzi a négy legmagasabb vár fokára.

A beszédről még annyit, hogy a nép nagyobb részének ilyen beszéd kell. A nép nagyobb része nem kér a közgazdasági blablából, nem is értené miről van szó. Nekik az egyszerű, érthető szavakra van szükségük, amit most meg is kaptak. A lényeget megtudhatták a beszédből, még pedig azt, hogy az ember aki mondja felkészült arra, hogy kivezesse az országot a jelenlegi helyzetéből, nem adja fel, és kész a változás hozó kormány élére állni. A beszéd ennyit mondott és nem többet, akinek kellett megértette. Az persze más kérdés, hogy valóban jó ember lesz-e a feladatra, de lássuk be, jelenleg nincs nála és a pártjánál jobb lehetőség. Kicsit sárga, kicsit savanyú, ahogy a magyar narancsnak lenni kell. Jó vagy rossz, engem már nem érdekel. Egy dolog foglalkoztat csak, az, hogy Fletó a díszes kompániájával lépjen be végre a süllyesztőbe.

Rá Dios 2009.03.07. 14:35:01

"Kicsit sárga, kicsit savanyú, ahogy a magyar narancsnak lenni kell. Jó vagy rossz, engem már nem érdekel. "
Hajrá, Magyarország!

Loglift 2009.03.07. 14:59:03

Rá Dios!
Szépen tudsz kritikus (cinikus) lenni.
Önálló vélemény?

Brutalchicken 2009.03.07. 15:51:33

Fasza, ez már nem semmi, csak így tovább, végre észrevehetnék az emberek, hogy micsoda szánalom folyik az ellenzéknél IS.

Brutalchicken 2009.03.07. 16:16:13

@Devil: OTT AZ IGAZSÁG! persze a politikusok is faszok, de azért ez mégiscsak Magyarország.... a nyugat szemében egy rakás balkán szerencsétlen, primitív, ostoba ember picinyke kis országa. Nem csoda, hogy ha ilyen politikusok hatalmat tudnak szerezni...Persze van egy-két normális magyar, de sokkal kisebb százalékban, mint azoknál a környező országoknál, akik MIND lehagytak minket gazdasági fejlődésben( legalábbis az utóbbi időben). Lehet kissé eltúloztam, egyébként nem vok se zsidó, sem cigó,hanem magyar(lassan azt kell írnom, hogy sajnos, pedig voltak régen köztünk nagy emberek...), ha vki ezzel jönne...

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.03.12. 10:16:53

Tetszik a bejegyzés.

Egyébként szerintem nem volt annyira rossz a beszéd.
A céljaiknak és az utóbbi időben folytatott politikájuknak épp megfelelt.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.03.12. 16:12:26

Persze. Ha így nézzük, Hitler is elég jó beszédeket mondott.
süti beállítások módosítása